Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto eshopu s tým súhlasíte.Ďalšie informácieV poriadku
infolinkainfolinkainfolinka
+420 603 33 04 48
+420 725 93 09 50
Zavoláme Vám späť
Zašlite svoj telefón a my Vám
čo najrýchlejšie zavoláme späť. Sme tu pre Vás
Zadať dopyt
Najlacnejšie sety podľa želania
zadajte dopyt
odpovieme ihneď
infolinka
infolinka
+420 603 33 04 48
+420 725 93 09 50
Zavoláme Vám späť
Zašlite svoj telefón a my Vám
čo najrýchlejšie zavoláme späť. Sme tu pre Vás
+420 603 33 04 48
+420 725 93 09 50

Domov Všetko o nákupe Otázky a odpovede

Otázky a odpovede



Keď si u Vás teraz niečo objednám, aký je Váš ďalší postup?

Vo chvíli keď nám dorazí objednávka sa s vami spravidla do hodiny skontaktujte náš operátor. Potvrdíme si s Vami objednávku a Váš požadovaný termín dodania. Akonáhle je pre zákazníka tovar pripravený, kontaktujeme telefonicky ohľadne možnosti odoslanie. Tovaru bez telefonického overenia so zákazníkom neodosielajú, vždy čakáme na schválenie vhodného termínu.

Ako dlho do predu si mám objednať tovar, keď ho budem potrebovať až za tri mesiace. Chcem využiť akčné ceny, ale nechcem prísť o záruku troch mesiacov na produkt.

Môžete si u nás tovar zadarmo uskladniť a my Vám ho privezieme až budete potrebovať. Faktúru Vám vystavíme až pri odosielaní tovaru, takže neprídete o garantovanú záruku. Túto službu využívajú naši zákazníci veľmi často, naša firma má aj z tohto dôvodu veľké skladové priestory.

Koľko u Vás stojí doprava?

Cena za bežné doručenie sa pohybuje 15.09 €. Je možné využiť aj iných služieb, ktoré sú príplatkové. Tu sa jedná o vynesenie produktov až do bytu, alebo víkendové doručenie alebo odvoz starého spotrebiča.

Bude ma niekto kontaktovať v deň doručenia?

Áno. V deň doručenia Vás kontaktuje vodič minimálne dve hodiny vopred a uisťuje sa, že budete v mieste prítomní.

Môžem si určiť čas závozu objednaného tovaru?

Čas si určiť môžete. V niekoľkých väčších mestách možno zariadiť aj večerné doručenie.

Čo budem robiť v prípade keď zistím pri kontrole tovaru s dopravcom, že tovar je rozbité?

V takom prípade ihneď kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle +420 603 33 04 48 a tovar nepreberajte. Všetko vybavíme a Vám dodáme nový tovar.

Mám povinnosť tovar vybaliť pri prevzatí?

Určite odporúčame vybaliť a prekontrolovať tovar než prevezmete od dopravcu. Ak vodič ponáhľa, tak Vy ako zákazník máte rovnako právo si všetko riadne skontrolovať. Určite sa pozerajte na obaly produktov, ak javí známky preliačiny, pokrčeniu alebo pretrhnutiu, tovar vybaľte.

Čo keď uvidím mechanické poškodenie až druhý deň doma? Na koho sa mám obrátiť?

Musíte kontaktovať dopravcu as ním zadať reklamáciu. V takom prípade je dobré čo najrýchlejšie riešiť. Ak budete mať akékoľvek komplikácie kontaktujte našu infolinku na čísle +420 603 33 04 48 a my Vám pomôžeme zabezpečiť presný potupy.

Tovar, ktorý som si objednal nechcem, ako Vám mám tovar vrátiť?

Ako každý zákazník, ktorý nakupuje na internete máte právo tovar vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Kontaktujte našu infolinku na čísle +420 603 33 04 48 a my Vám povieme presný postup a radi Vám pomôžeme s vrátením. Určite odporúčame tovar na cestu na náš sklad späť poistiť.

Mám záujem o zabudovanie spotrebičov. Ako objednať?

Pokiaľ máte záujem o zabudovanie spotrebičov, radi s vami všetko vybavíme. Túto službu pre nás robia len overené špecializované firmy, kde je garancia kvality. Na základe tejto služby môžete ušetriť aj Vaše peniaze. Pre bližšie informácie nás kontaktujte na našu infolinku na čísle +420 603 33 04 48 a dohodnite si presný deň montáže aj dodanie tovaru.

Nemám záručný list, kedy mi ho pošlete?

Ak nemáte záručný list, tak Vám ho samozrejme zašleme. K spotrebičom Electrolux a Aeg sú modré originálne záručné listy garanciou bezplatného autorizovaného servisu. Firmy ako je Siemens alebo Bosch záručné listy k veľkým spotrebičom nevydávajú, u týchto značiek slúži ako záručný list faktúra o kúpe produktov.

Akým spôsobom môžem uhradiť tovar?

Môžete zaplatiť buď vopred bankovým prevodom alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru.

Spokojený zákazníkProfesionální poradenstvíSpotřebiče pro český trhOdměny za věrnost

Vstavanespotrebice.sk / KITCHEN point - Sme najväčší špecializovaný predajca kuchynských vstavaných spotrebičov a výrobcu kuchynské manufaktúry! Sme Vaši špecialisti vo svete spotrebičov. Hovoríme s Vami 7 dní v týždni, napríklad aj v nočných hodinách.

Rozumieme nielen spotrebičom, ale výrobe celej kuchyne.


Poskytneme Vám to najlepšie poradenstvo pri výbere spotrebičov Siemens, AEG, Bosch, Electrolux a ďalších značiek.


Copyright © 2007-2018 2Traders CZ s.r.o.

Krásny deň, aj dnes sme tu pre Vás až do 23 hod !!! Poraďte sa s nami, prezvoní alebo napíšte sms: +420 603 330 448