Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto eshopu s tým súhlasíte.Ďalšie informácieV poriadku
infolinkainfolinkainfolinka
+420 603 33 04 48
+420 725 93 09 50
Zavoláme Vám späť
Zašlite svoj telefón a my Vám
čo najrýchlejšie zavoláme späť. Sme tu pre Vás
Zadať dopyt
Najlacnejšie sety podľa želania
zadajte dopyt
odpovieme ihneď
infolinka
infolinka
+420 603 33 04 48
+420 725 93 09 50
Zavoláme Vám späť
Zašlite svoj telefón a my Vám
čo najrýchlejšie zavoláme späť. Sme tu pre Vás
+420 603 33 04 48
+420 725 93 09 50

Domov Všetko o nákupe Ako na reklamáciu

Ako na reklamáciu


Všetky podrobnosti ohľadom reklamácií nájdete v našich obchodných podmienkach. Pre jednoduchšiu orientáciu sme pre Vás pripravili tento stručný návod. Zakúpili ste na našom internetovom obchode tovar, ktoré Vám po určitej dobe prestalo fungovať, alebo sa na ňom vyskytla iná vada? Máme pre Vás tu návod, ako v tomto prípade postupovať, teda ako vykonať reklamáciu v našom internetovom obchode.

Vašu prípadnú reklamáciu sa vždy pokúsime vyriešiť v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30-tich
kalendárnych dní (od doručovacie reklamácie), tak ako ukladá zákon.

Ako teda postupovať?


1Spotrebiče nie je nutné nikam voziť, autorizovaný servis vyšle technika vždy priamo k Vám na adresu. Ten následne posúdi ako treba ďalej postupovať. U oprávnených reklamácií za tieto služby samozrejme nič neplatíte.
 
2Najjednoduchší spôsob je vyplniť reklamačný formulár na našich stránkach, v sekcii „Servis a reklamácie“. Tu môžete ľahko a rýchlo opísať mieru nefunkčnosti, prípadne i zaslať fotografie. Reklamácia je tak ihneď zaevidovaná a je považovaná za doručenú.
 
3Pokiaľ Vám nevyhovuje využiť rýchly online formulár s okamžitým doručením reklamácie, môžete sa s Vašou prípadnou reklamáciou tiež obrátiť na naše reklamačné oddelenie na adrese 2Traders CZ s.r.o., Kunětická 2534/2, Praha 120 00, a to formou zaslania dokladu o kúpe, záručného listu (ak bol súčasťou), sprievodného listu s popisom závady a Vašich kontaktných údajov.
 
4Zoznam autorizovaných servisných stredísk býva uvedený na záručnom liste alebo je priložený priamo k tovaru. Prípadne možno zoznam autorizovaných servisov vyhľadať tiež na oficiálnych stránkach výrobcu danej značky. Vždy nám môžete zavolať a my Vám radi poradíme ako postupovať.


Ako je to s nákladmi spojenými s reklamáciou?

Ak využijete nášho online reklamačného formulára, spojíte sa s nami a využijete autorizovaného servisu, nemali by Vám žiadne náklady spojené s reklamáciou vzniknú. Technik totiž vždy príde k Vám domov. Samozrejme podmienkou je, že Vaša prípadná reklamácia je oprávnená.



Ak máte akékoľvek otázky, kedykoľvek sa na nás môžete obrátiť, telefonicky na čísle +420 603 330 448 alebo email reklamacie@vstavanespotrebice.sk
Vždy sa Vám radi budeme venovať.


Spokojený zákazníkProfesionální poradenstvíSpotřebiče pro český trhOdměny za věrnost

Vstavanespotrebice.sk / KITCHEN point - Sme najväčší špecializovaný predajca kuchynských vstavaných spotrebičov a výrobcu kuchynské manufaktúry! Sme Vaši špecialisti vo svete spotrebičov. Hovoríme s Vami 7 dní v týždni, napríklad aj v nočných hodinách.

Rozumieme nielen spotrebičom, ale výrobe celej kuchyne.


Poskytneme Vám to najlepšie poradenstvo pri výbere spotrebičov Siemens, AEG, Bosch, Electrolux a ďalších značiek.


Copyright © 2007-2018 2Traders CZ s.r.o.

Krásny deň, aj dnes sme tu pre Vás až do 23 hod !!! Poraďte sa s nami, prezvoní alebo napíšte sms: +420 603 330 448